Vrem și noi un film de promovare, care să fie atractiv și viral…

Primim din partea clienților, relativ frecvent, solicitări de genul: un film de prezentare sau promovare a unei companii sau a unui produs, care să fie distribuit și să ajungă viral. De multe ori nu este vorba despre un film, ci despre un “filmuleț”. Și nu orice fel de filmuleț, ci unul așa, mai de buget!


Ei bine, sincer, șansele să se întâmple asta sunt puțin mai mici decât zero barat. Când ați distribuit ultima dată un conținut promoțional, al unui brand, orice brand? Exact! Atunci ce vă face să credeți că filmul dumneavoastră de prezentare/promovare, eventual produs și cu un buget mic, va fi atât de atractiv/haios/emoționant/whatever încât lumea se va înghesui să îl distribuie și să îl facă viral?


Acum doi ani am realizat un scurt film documentar, SULINA, care s-a bucurat de succes: în primele zile avea deja peste 1000 de distribuiri și peste 100.000 de vizualizări, totul organic, fără promovare plătită. Însă acest film a fost doar produsul secundar al unui film de promovare pentru Villa Elektra din Sulina – un film similar, dar care includea și câteva cadre de interior și era branduit cu logo-ul și conturile de social media ale Villei Elektra. Acel film, postat la rândul său pe facebook, ați ghicit – nici vorbă de viralizare…


Deci, atunci când intenționați să realizați un film de prezentare sau un clip video pentru compania dumneavoastră, pe lângă bugetul destinat producției video propriu-zise, trebuie obligatoriu să luați în calcul și bugetul necesar promovării ulterioare pe youtube sau facebook/instagram. Nu mizați că va face singur vizualizări!